Kunstevenement 11 juni

Op zondag 11 juni zetten we onze deuren open voor een heuse kunsttentoonstelling. U volgt een bijzonder parcours doorheen ons gebouw dat in 2011 nog de prijs in de wacht sleepte voor het mooiste nieuwe bedrijfspand in Roeselare.

In samenwerking met 2 gekende kunstgalerijhouders Stéphane Simoens en Axel Pairon, beiden gevestigd in Knokke-Zoute, worden meer dan 20 unieke werken tentoongesteld.  Laat u verrassen door exclusieve werken van gerenommeerde kunstenaars Luc Vandevelde Lux, Regine Schumann, Frank Stoopman en Patrick Hughes. De bekende bloembinder Geert Pattyn creëert speciaal voor deze tentoonstelling een uniek bloemstuk.

Daarnaast exposeren Roeselaarse cultuurambassadeurs Alexander Stragier (audiovisueel kunstenaar) en striptekenaar Jimmy Hostens (ook medewerker bij Athena) en medewerkers Kathleen Flipts en Peter Jacques.

U bent van harte welkom op zondag 11 juni van 13 tot 17 u. De entree bedraagt 2 euro. Kinderen tot 12 jaar mogen gratis binnen. De opbrengst gaat integraal naar het goede doel “Kom op tegen Kanker”.