Op zondag 2 oktober nam Athena Graphics deel aan Open Bedrijvendag, waarbij honderden bedrijven hun deuren openen voor het grote publiek. Aan de hand van een verpakking van Jules Destrooper konden bezoekers het boeiende traject van ontwerp tot verpakking in het winkelschap ontdekken. Met meer dan 1200 bezoekers was dit event een schot in de roos.
Tegelijkertijd was Open Bedrijvendag met tal van leuke acties het startschot voor onze deelname aan de ‘Warmste Week’, de grootste solidariteitsactie van Vlaanderen. In december volgde een 12u-marathon waarbij de medewerkers gedurende 12u een loopband en fiets draaiende hielden. Dankzij deze initiatieven mochten we de mooie som van € 1771 aan De Warmste Week doneren.
CEO Ignace Cosaert bracht een bezoek aan De Warmste Week in Hasselt en mocht de cheque ter plaatse overhandigen aan nieuwsanker Goedele Wachters. De opbrengst dit jaar wordt geschonken aan projecten om kansarmoede tegen te gaan.